Během své úspěšné mezinárodní kariéry vystoupila Dagmar Pecková na nejuznávanějších operních a koncertních scénách (Bayerische Staatsoper, Carnegie Hall New York, Royal Opera House Covent Garden London, San Francisco Opera aj.) a na prestižních mezinárodních hudebních festivalech s předními orchestry pod vedením světově proslulých dirigentů. Intenzivně se věnuje také vlastním koncertním projektům – například operní recitál Hříšnice (2015), kabaretní revue Wanted (2017) či písně s vánoční tematikou Nativitas (2018) a Exaltatio (2020). V roce 2017 založila ve svém rodišti na Chrudimsku Hudební festival Zlatá Pecka.
Tenoristu Štefana Margitu zastupuje agentura pro Čechy a Slovensko. V průběhu své mnohaleté mezinárodní kariéry se představil takřka na všech stěžejních evropských i zámořských operních scénách, jakými jsou např. Metropolitní opera v New Yorku, San Francisco, Chicago, Houston, São Paulo, Paříž, Berlín, Řím, Miláno, Madrid, Lisabon, Amsterdam, a hostoval na prestižních festivalech v Salcburku, Ludwigsburgu, Bregenzu a Edinburghu. Štefan Margita se též věnuje bohaté koncertní činnosti.
Basbarytonistu Adama Plachetku zastupuje agentura Camerata pro Čechy a Slovensko. Závazky tohoto pěvce, který patří mezi nejúspěšnější současné světové basbarytonisy, čítají scény a festivaly, jakými jsou např. Salzburger Festspiele, Royal Opera House Covent Garden v Londýně, Musikverein ve Vídni, Glyndebourne Festival, Teatro alla Scala v Miláně, Lyric Opera v Chicagu nebo Metropolitan Opera v New Yorku.
Kateřina Kněžíková je v angažmá v Národním divadle v Praze, hostuje v Národním divadle moravskoslezském v Ostravě, Národním divadle Brno a ve Slovenskom národnom divadle Bratislava. Je laureátkou ceny Classic Prague Awards 2018 za nejlepší komorní výkon a Ceny Thálie 2019 za mimořádný jevištní výkon v opeře Julietta aneb Snář (B. Martinů) na prknech Národního divadla moravskoslezského. V roce 2021 vydala u Supraphonu své první profilové CD pod názvem „Phidylé", které bylo označeno jako „Editor´s Choice" a „The Best Classical Albums of 2021" v časopisu Gramophone. V roce 2022, získalo album „Phidylé" prestižní cenu BBC Music Magazine Awards v kategorii „Vocal".
Doubravka Součková se narodila v Hodoníně. Absolvovala brněnskou konzervatoř a poté Janáčkovu akademii múzických umění, kde se vzdělávala pod vedením sopranistky Heleny Kaupové, a kde v roce 2020 získala titul MgA. Získala ocenění řady soutěží, například Soutěžní přehlídky konzervatoří v Pardubicích, Pěvecké soutěže Olomouc či Mezinárodní pěvecké soutěže Antonína Dvořáka v Karlových Varech, kde získala i několik vedlejších ocenění.
Mezzosopranistka Markéta Cukrová je ojedinělým úkazem na české scéně vokální hudby. Pro neobyčejnou všestrannost a cit pro styl je vyhledávanou interpretkou hudby od středověku po 20. století. Dlouhodobě spolupracuje s renomovanými tuzemskými i zahraničními soubory a orchestry. Hostuje v Národním divadle v Praze, v Národním divadle Brno, Národním divadle moravskoslezském a ve Štátnom divadle Košice. V uplynulých letech byla nominována do úzkého výběru na cenu Thálie za roli Poutníka v inscenaci opery Láska na dálku, cenu Jantar pro umělce Moravskoslezského kraje za roli Biancy v inscenaci Zneuctění Lukrécie a cenu Classic Prague Awards za koncertní výkon.
Štěpánka Pučálková je absolventkou Universität Mozarteum v Salcburku. Aktuálně je v angažmá v Semperově opeře v Drážďanech a pravidelně hostuje ve Státní opeře Praha, ve Slovenskom národnom divadle v Bratislavě, v Landestheater Bregenz a Volksoper Wien. Je držitelkou Ceny za nejlepší ženský hlas z mezinárodní pěvecké soutěže Concours international de Belcanto Vincenzo Bellini ve francouzském Marseille.
Tenorista Richard Samek je stálým hostem v Národním divadle v Praze, Divadle J. K. Tyla v Plzni, Národním divadle v Brně, Národním divadle moravskoslezském v Ostravě, Slovenskom národnom divadle Bratislava, Semperoper Dresden, Theater Magdeburg a Theater und Philharmonie Essen.
Tenorista Daniel Matoušek je absolventem mistrovských kurzů EMA masterclass a Carangelo Belcanto Academy masterclass v Cornudě. Hostuje v Národním divadle Brno, Opernhaus Magdeburg, DJKT v Plzni nebo Moravském divadle Olomouc. Zúčastnil se festivalu iSING v Číně, kde byl vybrán z 2500 zpěváků z celého světa a se světovými dirigenty a korepetitory připravil 2 představení, 6 koncertů a 2 televizní natáčení. Od sezóny 2022/23 je členem opery Národního divadla v Praze.
Roman Hoza absolvoval brněnskou JAMU a roční stáž na Universität für Musik und darstellende Kunst ve Vídni. Pravidelně hostuje v Národním divadle v Praze a Národním divadle moravskoslezském v Ostravě. Od sezóny 2020/2021 je stálým člen ansáblu v Deutsche Oper am Rhein v Düsseldorfu.
David Nykl je v angažmá v Národním divadle v Brně. Pravidelně hostuje v Národním divadle v Praze, Národním divadle moravskoslezském v Ostravě, Divadle J. K. Tyla v Plzni a v Jihočeském divadle v Českých Budějovicích. Vystupuje v rámci prestižních mezinárodních festivalů jako je MHF Janáček Brno, MHF Pražské jaro, NF Smetanova Litomyšl či Wexford Opera Festival.
Vojtěch Spurný je přední český dirigent, klavírista, cembalista a pedagog. Jako dirigent spolupracoval s prestižními operními scénami i orchestry, působí však také jako hráč na historické klávesové nástroje. V současnosti je uměleckým šéfem opery Slezského divadla v Opavě a stálým hostujícím dirigentem Jihočeské filharmonie.
Dirigent, skladatel a klavírista Jan Kučera patří mezi nejvšestrannější české umělce. Jako skladatel zasahuje do mnoha oblastí, tvoří kompozice symfonické, komorní, písňové i scénické. Jako dirigent spolupracuje s předními českými orchestry, s nimiž kromě klasického repertoáru provedl nebo natočil více než sto symfonických skladeb soudobých autorů. Je autorem komické opery Rudá Marie a baletů Tři mušketýři a Zkrocení zlé ženy. V letech 2015-2021 byl angažován jako šéfdirigent Karlovarského symfonického orchestru.
Olga Šroubková je absolventkou Pražské konzervatoře a Hochschule für Musik, Theater und Medien Hannover, kde pokračuje v magisterském studiu. Je laureátkou mnoha mezinárodních soutěží (Rodolfo Lipizer Prize, Mezinárodní hudební soutěž Pražské jaro, Michael Hill International Violin Competition, Shanghai Isaac Stern International Violin Competition) a aktivně se věnuje koncertní činnosti v Čechách i zahraničí.
Eduard Šístek vystudoval Pražskou konzervatoř a Akademii múzických umění v Praze. V akademickém roce 2015 / 2016 úspěšně absolvoval roční stáž na Universität für Musik und darstellende Kunst ve Vídni. Od roku 2011 je členem České filharmonie. Je laureátem Mezinárodní soutěže L. Janáčka v Brně (2013), Soutěže Nadace Bohuslava Martinů a Mezinárodní hudební soutěže Beethovenův Hradec (2018).
Karel Vrtiška ukončil magisterské studium na Hochschule für Musik v Norimberku a magisterské studium na Akademii múzických umění u prof. M. Kasíka. Je laureátem Mezinárodní smetanovské klavírní soutěže 2014 v Plzni. V současnosti působí na oddělení klavírní spolupráce na HAMU a věnuje se sólové koncertní činnosti v ČR i v zahraničí.
Jan Čmejla studuje od roku 2022 na Staatliche Hochschule für Musik und Darstellende Kunst Mannheim. Je vítězem řady prestižních soutěží v České republice i v zahraničí. Díky svým soutěžním úspěchům měl příležitost vystoupit s Filharmonií Brno (2014), Symfonickým orchestrem hl. m. Prahy FOK (2015, 2017), Severočeskou filharmonií Teplice (2019), Symfonickým orchestrem Českého rozhlasu (2019). Se samostatným recitálem vystoupil též v National Bohemian Hall v New Yorku a Kennedyho Centru ve Washingtonu v rámci prestižního koncertního cyklu Millennium Stage 2019. V roce 2022 Jan vyhrál jednu z nejprestižnějších klavírních soutěží jako nejmladší účastník v Evropě Concours International de Piano d'Epinal.